Jan Eriksson

2 Erityyppistä Sisältöä Teollisuustuotteita Valmistava Yritys Voi Tuottaa

Käyn useasti keskusteluja siitä miten haastavaa on saada sisältöä aikaiseksi. Etenkin insinöörialoilla ja ehkä voi yleistää, että koko B2B kentässä.

Kun ei meillä ole niitä hyllystä myytäviä tuotteita - kaikki ratkaisut, palvelut ja tuotteet räätälöidään aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Faktaa on kuitenkin se, että teidän potentiaalisesta kohderyhmästä osa miettii jonkun osa-alueen tehostamista, johon teillä on ratkaisu. Ja toinen osa ei-mieti sitä. Mikä se jako tarkallaan on, sitä on vaikea määritellä. Itse käytän sellaista nyrkkisääntöä, että 10% ajattelee tai on jo vertailemassa tai ostamassa pian. Ja sitten loput 90% eivät mieti tai ajattelevat jotain tätä luokkaa, että "don't fix it if it isn't broken".

Simppeli jako, tuottaa erilaista sisältöä kohderyhmällenne:
a. Miettivät: esim. "Valitse Oikeat Laakerit: 5 Askelta, Jolla Vältät Turhat Seisokit"
b. Eivät mieti: esim. "3 Syytä Miksi Sinun Kannattaisi Miettiä Laakeribrändin Vaihtamista"

Energiaa,
Jan Eriksson

Lue seuraava


Lue edellinen
Nettisivujen hinta
image description

Kirjoittanut Jan Eriksson

Digital Marketing Advisor

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps