3 tapaa erottua ja palvella paremmin asiakkaitasi

3 tapaa erottua ja palvella paremmin asiakkaitasi

3 tapaa erottua ja palvella paremmin asiakkaitasi

Miten useasti olet mielestäsi saanut hyvää palvelua tapaamisessa?
Ennustan, että muistat ne kerrat jolloin oikeasti olet saanut.

Tässä 3 tapaa erottua ja palvella paremmin asiakkaitasi tapaamisten yhteydessä:
1. Mene alas ovelle asiakasta vastaan.
2. Tarjoile asiakkaalle: vettä tai vettä limen kanssa, kahvia, terveysjuomaa, jääkahvia, teetä ja suklaata.
3. Saata asiakas ulos ovelle.

Älä huolehdi, ei yksi asiakas niitä kaikkia syö kerralla vaikka pöytä olisikin täynnä.

Brian Tracyn laki: Kaikki mitä teet tai jätät tekemättä joko vie sinua kauppaa kohti tai poispäin kaupasta.

Kiitos ja kumarrus,
Jan Eriksson

Lue seuraava


Lue edellinen
Hyödynnä Tropicanan 1 yllättävää markkinointikikkaa

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps