Jan Eriksson

Mikä On Kotisivujen Ydin?

Tee kotisivuistasi elävät blogin avulla.

Asiakkaasi haluaa kuulla mm. päättäjien rohkeita mielipiteitä ja esimerkkejä mitä pitäisi tehdä milloinkin. Luulen että trendi on ylöspäin, eli yhä useampi päättäjä jakaa mielipiteitään blogin avulla. Kannustamme kaikkia kirjoittamaan, koska olemme varmoja että kirjoitusprosessi itsessään myös kehittää liiketoimintaanne.

Aloittaminen on vaikeinta, tiedämme kokemuksesta.

Kiire on suurin este.

Älä ajattele, että sinun pitää laittaa päivää johonkin blogikirjoitukseen. Aseta ensimmäiseksi tavoitteeksi alkaa keräämään otsikkoideoita esim. kerran päivässä seuraavan kuukauden aikana. Seuraavassa kuussa, niin kirjoita ihan mitä tahansa päivittäin 15 minuuttia yhdestä otsikosta ja jatka otsikkojen lisäämistä listallesi. Jossain vaiheessa toista kuukautta huomaat, että tämähän oli erityisen siisti kirjoitus.

Sitten on aika siirtyä epämukavuusalueelle ja julkaista kirjoitus.

Tee se nyt vaan, älä ajattele liikaa, ja jatka samaan malliin kirjoittamista. Julkaise vähintään 1 kirjoitus per viikko.

Tärkeintä on saada blogikirjoitus kuulostamaan itseltäsi eikä Ylen uutiselta.

Käy kurkkaamassa esimerkiksi jenkki markkinointiguru Seth Godinin blogia.
Lue seuraava


Lue edellinen
Jan Erikssonilla Puheenvuoro DISE:n Tahko Talviseminaarissa 18.3.2015
image description

Kirjoittanut Jan Eriksson

Digital Marketing Advisor

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps