Haluatko Palvella Yli Odotusten? 1 Siisti Idea
Jan Eriksson

Haluatko Palvella Yli Odotusten? 1 Siisti Idea

Haluatko Palvella Yli Odotusten? 1 Siisti Idea

Kävin äskettäin vaihtamassa renkaat rengasliikkeessä Herttoniemessä. Googletin jotain tähän tyyliin:
"renkaiden vaihto herttoniemi"

Tuli muutamia vaihtoehtoja. Heti kun huomasin liikkeen, joka oli vielä auki kello 17 jälkeen päätin mennä käymään.

Kello oli ehkä 17:15, kun saavuin paikalle ja kysyin ehtivätkö he vielä vaihtaa renkaani. Asiakaspalvelija puhui teknikon kanssa kysyi maltanko odottaa noin 25 minuuttia.

"Sopii, voin tehdä töitä samalla", oli vastaukseni.

Otin läppärin esille ja kahvia automaatista. Huomasin, että suurin osa asiakkaista, jotka kävivät liikkeessä olivat yllättävän hyvätuulisia ja heittivät läppää asiakaspalvelijoiden kanssa. Ajattelin päässäni että, siistiä että on rento meininki. Ja harvinaista, että asiakas niin avoimesti kiittää hyvästä asiakaspalvelusta.

Hetken kuluttua työ oli valmis ja menin maksamaan. Asiakaspalvelija kysyi mille nimelle laitetaan.

"Voisiko laittaa firman nimelle?", minä.
"Toki, mikä on firman nimi?", asiakaspalvelija.

Kerroin firman nimen ja asiakaspalvelija alkoi kyselemään mitäs me tehdään.

Noh, kaikki jotka tuntee minut tietää, että jos innostun niin voi tulla suhteellisen pitkä tarina.

Annoin tarinan aikana muutamia vinkkejä liikkeen digimarkkinointiin ja lopulta olin työntämässä korttia maksupäätteeseen. Sitten asiakaspalvelija heittää minulle, että:

"Jumalauta, jätkä vetää kyllä aika hyvin… Sä oot antanut meille nyt niin paljon hyviä vinkkejä, että tämä ei maksa sulle mitään."

Olin shokissa.

Hymy oli korvissani, kiitin kovasti ja sanoin, että olen hyvä suosittelemaan ja että tulen suosittelemaan heitä.

Suosittelen kaikille, jotka haluavat autonsa renkaisiin liittyvissä asioissa odotuksia ylittävää palvelua:
Herttoniemen Rengas-Soppi Oy:tä

Vinkki miten sinäkin voit ylittää asiakkaittesi odotukset:
- Kerro että hän on niin mukava tyyppi, että et laskuta häntä mitään.

Miten sinä olet törmännyt odotuksia ylittävään palveluun?

Kiitos ja kumarrus.

Energiaa viikonloppuun,
Jan Eriksson

Lue seuraava


Lue edellinen
6 Palveluntarjoajasta SteelPro valitsi PrimeWebin, Lue Miksi
image description

Kirjoittanut Jan Eriksson

Digital Marketing Advisor

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps