Hyödynnä Tropicanan 1 yllättävää markkinointikikkaa

Hyödynnä Tropicanan 1 yllättävää markkinointikikkaa

Hyödynnä Tropicanan 1 yllättävää markkinointikikkaa

En tiedä miksi, mutta ihmisillä taitaa melkein kaikilla olla samanlaisia ongelmia fokusoida. Kai se juurtaa jotenkin siihen, että jos ihmiset pysähtyisivät liian helposti ja nopeasti, niin kukaan ei keksisi mitään uutta.

Fokusointihaasteet pätee siis tietenkin myös markkinoinnissa.

Vaikka tiedät että sinun tuotettasi tai palveluasi ostetaan pääsääntöisesti 95%:sti yhden hyödyn takia markkinoit usein huomattavasti enemmän hyöytyjä. Onko sinun mielestä fiksua fokusoida puolet markkinoinnista 5% hyötyjä? Ei tietenkään.

No miten se Tropicana nyt liittyikään tähän?

Katselin tuossa yksi päivä tölkkiä ja mietin Tropicanan kolmea salaisuutta. Pyörittelin niitä hetken päässä ja tajusin lopulta, että hei:

Nehän ovat kaikki kolme salaisuutta yhtä ja samaa tuoreus hyötyä kolmesta eri näkökulmasta kirjoitettuna:
1. Tuoreesti puristettu
2. 100% laadukkaita appelsiineja
3. Hmm, nyt en kyllä muista sitä kolmatta. Pitää käydä ostamassa purkki ja päivittää se kolmas tähän sitten myöhemmin.

Minä aion ainakin kokeilla jollekkin palvelulle painottaa yhtä valittua päähyötyä 2-4 eri näkökulmasta yhdellä sivulla tai esitteessä.

Kiitos ja kumarrus,
Jan Eriksson ps. Muistathan että tämäntyyppiset kokeilut ovat mitattavissa esim. konversio-optimointi asiantuntijapalvelullamme.

Lue seuraava


Lue edellinen
5 syytä miksi B2B yritykset eivät kehitä verkkomarkkinointiaan

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps