Hyödynnätkö sinä Googlen mainostyökalua, jolla voi saada yli 50% enemmän kauppaa?

Hyödynnätkö sinä Googlen mainostyökalua, jolla voi saada yli 50% enemmän kauppaa?

Google AdWords uudelleenmarkkinoinnin avulla sinä voit kohdentaa mainontaa yrityksesi kotisivujen vierailijoihin.

Moni maahantuojayritysten kotisivujen tavoite on saada tarjouspyyntö. Suurin osa tarjouspyyntösivulla käyneistä jättää sen kuitenkin tilastojen mukaan tekemättä.

Google AdWords uudelleenmarkkinoinnin avulla voit luoda näistä kävijöistä kohderyhmän esim. nimeltä: “Tarjouspyynnön kesken jättäneet”.

Kirjoita sitten kohdennettu mainos tälle “Tarjouspyynnön kesken jättäneet” -kohderyhmälle. Voit antaa esimerkiksi -10% hinnasta tarjouspyynnön jättäneelle.

Hyödynnätkö sinä Googlen mainostyökalua, jolla voi saada yli 50% enemmän kauppaa?

Verkkokauppias voi luoda kohderyhmän kaikista, jotka ovat jättäneet ostoksen kesken valitessaan toimitustapaa. Heille verkkokauppias voi sitten mainostaa alennuskoodilla, jolla saa toimituksen veloituksetta.

Pyydä minulta ideoita miten sinun yrityksesi voi hyödyntää Google Adwordsin uudelleenmarkkinointiominaisuutta.

Jan Eriksson
050 537 2411
jan@primeweb.fi
Lue seuraava


Lue edellinen
Sinä et saa kauppaa myymällä yritystäsi Googlessa

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps