Kiitoksen aika - mutta kenelle

Kiitoksen aika - mutta kenelle

Kiitoksen aika - mutta kenelle

Nyt on kiitoksen aika.

Haluan nöyrästi kiittää kaikkia asiakkaitamme yhteistyöstä tähän saakka. Uskomme teihin sekä tuotteidenne tuomaan lisäarvoon asiakkaillenne.

Haluan myös kiittää kaikkia yrityksiä, jotka ovat vastanneet puheluihin, sähköposteihin ja tapaamispyyntöihimme. Olen varma, että jokaikinen keskustelu on auttanut meitä eteenpäin matkallamme.

Visiomme ei ole aina ollut kirkas. Usko tekemiseemme sekä siihen, että asiat voivat olla yksinkertaisempia ovat kuitenkin olleet ohjenuorina jo ennen yrityksemme perustamista.

Nordic Business Forumissa menestyjät, kuten Jim Collins ja Arnold Schwarzenegger muistuttivat kirkkaan vision tärkeydestä. Arnold totesi myös miten usein ihmisillä on liian pieniä visioita, joka johtaa siihen että vision kirkastamisen taika katoaa.

Meidän tehtävä on yksinkertaistaa markkinointia.

Visiomme on sellainen, jossa markkinointia oikeasti myös pidetään yksinkertaisena. Yliopistoissa ja kouluissa opetetaan kehittämiämme malleja markkinointiin. Malleistamme löytyy myös tuhansia omia sovellutuksia. Kaikenkokoiset yritykset kukoistavat hyödyntämällä mallejamme. Kysyntä ja tarjonta kohtaa yhä paremmin, syntyy yhä sopivampia yritys-suhteita ja lopulta kaikki voittavat.

Tänään meillä on yksi verkkomarkkinointikehys, joka koostuu 8 eri alojen gurujen periaateopeista. Kehystä on yleisesti pidetty mielenkiintoisena tai erittäin mielenkiintoisena. Suora positiivinen palaute ensimmäisessä tapaamisessa on ollut yllätävää ja erittäin rohkaisevaa sekä motivoivaa.

Kehyksen päälle olemme rakentaneet 5 päätuotetta:

  1. Kotisivujen älykkyystesti
  2. Älykkäät kotisivut yritykselle
  3. Hakukoneoptimointi asiantuntijapalvelu
  4. Hakukonemainonta asiantuntijapalvelu
  5. Konversio-optimointi

Uskomme että teknologian merkitys palveluiden tuottamisessa tulee olemaan tulevaisuudessa suuressa roolissa. Ja meillä on teknologiakysymykseen yksinkertainen vastauksemme: Purple. Purplea ei olisi olemassa ilman asiakkaitamme. Eikä myöskään mikään tekemämme markkinointikehys tai tuote.

Siksi haluan nyt pysähtyä ja kiittää etenkin kaikkia asiakkaitamme. Kiitos myös sinulle, joka jaksoit lukea näin pitkän kirjoituksen.

Pidä lippu korkealla,
Jan Eriksson

Lue seuraava


Lue edellinen
Lukuisat domainit vs yksittäinen domain

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps