Lehtimedia: Tarkista Teetkö Itsekeskeistä Digimainontaa
Jan Eriksson

Lehtimedia: Tarkista Teetkö Itsekeskeistä Digimainontaa

Lehtimedia: Tarkista Teetkö Itsekeskeistä Digimainontaa

Lehtimedian tarkoitus voi olla esim. pitää lukijansa ajantasalla mitä tapahtuu maailmalla. Tai herättää lukijoidensa keskuudessa uusia ajatuksia sekä synnyttää keskustelua.

Useinmiten lehtimedioiden mainokset digissä voidaan kategorisoida aika itse-keskeisiksi, katso esimerkki alla:

Lehtimedia: Tarkista Teetkö Itsekeskeistä Digimainontaa

Entä, jos vahvistettaisiin lehden tarkoitusta esim. seuraavilla viesteillä:
a. Tiedätkö Oikeasti Miten Yhteiskuntasopimus Vaikuttaisi Sinuun?
b. Näin Paikalliset Yritykset Menestyvät Sinun Lähelläsi Nyt

Muistan lukeneeni nytimes.com (New York Times) strategian olleen sellainen, että he fokusoivat yhteen aihe-alueeseen (esim. politiikka tai vielä tarkemmin esim. presidentinvaalit) per kuukausi tuottamaan kattavaa huippusisältöä. Jonka avulla he haalivat kävijöitä ja vasta sitten haalivat tilauksia.

Pieni ero mainonnan kärjessä antaa huomattavasti vähemmän itse-keskeisen kuvan lehdestä.

Vertaus kivijalkakaupan asiantuntijamyyjään on mielestäni hyvä. Haluaisitko sinä, että myyjän ensimmäinen lause on tätä luokkaa:
"Nyt saat nämä Asics juoksukengät -30%"?

Energiaa,
Jan Eriksson
Lue seuraava


Lue edellinen
Toimitilavälittäjät: Pommivarma Tapa Erottua Toimitilat Hakutuloksissa
image description

Kirjoittanut Jan Eriksson

Digital Marketing Advisor

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps