Myyjä: Simppeli&Ilmainen Robotti, Jolla Parannat Asiakaskokemusta
Jan Eriksson

Myyjä: Simppeli&Ilmainen Robotti, Jolla Parannat Asiakaskokemusta

Olemme ottamassa käyttöön uutta työkalua, jonka avulla haluamme parantaa palveluamme asiakkaillemme.

Jos asiakas on esim. rekrytoimassa uutta myyjä, menossa messuille tai avaammassa uutta toimipistetta, niin olisi tietysti hienoa tietää tästä jotenkin etukäteen ennenkuin soitat asiakkaalle. Toki kannattaa säännöllisesti kysyä puhelimessa tai tapaamisessa asiakkaalta miltä tuleva näyttää. Toinen tapa on aina ennen soittoja katsoa läpi asiakkaan kotisivut sekä sosiaalinen media.

Tähän löytyy varmasti paljon työkaluja ja apuja.

Ehkä simppelein ja yksinkertaisin on ilmainen robotti/työkalu nimeltä:
http://www.changedetection.com/

Voit lisätä esim. asiakkaasi ja heidän kilpailijoidensa etusivun sekä ajankohtaista pääsivun, jos uutisia ei olla nostettu etusivulle.

Työkalussa määrittelet hyvin simppelisti:

  • www-osoitteen, jonka muutoksia haluat seurata
  • mihin sähköpostiosoitteeseen muutoksista ilmoitetaan
  • sähköpostiviestin otsikon
  • miten usein haluat tarkistaa, onko muutoksia: päivittäin, viikottain.

Myyjä: Simppeli&Ilmainen Robotti, Jolla Parannat Asiakaskokemusta: Kuva #2

Tämän jälkeen saat sähköpostiviestin valitsemallasi otsikolla haluamallasi aikavälillä, kun muutoksia on tapahtunut.

Näin tiedät vähän enemmän asiakkaasi nykytilasta sekä hänen kilpailijoidensa nykytilasta. Tämän avulla uskon, että voitkin loistaa asiakkaalle, kun kerrot ajankohtaista uutta tietoa heidän kilpailijoidensa liikkeistä. Näin me ainakin haluamme tehdä.

Jos sinua kiinnostaa saada uuden asiakkaan hankintahintaa alaspäin, niin suosittelen ilmaisen oppaamme lataamista:

Lue seuraava


Lue edellinen
Henkilöstön Motivointi - Miten 10 Minuuttia Päivässä Voi Nostaa Tyytyväisyyttä ja Tuottavuutta
image description

Kirjoittanut Jan Eriksson

Digital Marketing Advisor

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps