Näin Ammattiliitto Voi Sulattaa Potentiaalisten Jäsenten Sydämiä
Jan Eriksson

Näin Ammattiliitto Voi Sulattaa Potentiaalisten Jäsenten Sydämiä

Näin Ammattiliitto Voi Sulattaa Potentiaalisten Jäsenten Sydämiä

Liittojen tehtävä on valvoa jäsentensä etua ja auttaa heitä kasvamaan ja menestymään työelämässä. Mielestäni he ovat esimerkkilisiä siinä miten asiakaskeskeisestä heidän toiminta on.

Miten sitten ammattiliitto pystyy vakuuttamaan uusia potentiaalisia jäseniä digimarkkinoinnin avulla?

Aktiivisuus sosiaalisissa medioissa on toki varmasti fiksua. Liitto voi kuitenkin myös lähteä kohdentamaan maksettua mainontaa hakukoneissa esim. hauilla liittyen työnhakuportaaleihin. He voivat näkyä esim. hauilla: mol tai monster.

Toinen tapa rajata näkyvyyttä on mainostaa, silloin kun haluttua työtehtävää haetaan eli esim. asiantuntijamyyjä, kassamyyjä, projektipäälikkö.

Miten sitten sulatetaan potentiaalisten jäsenten sydämet?

Auttamalla heitä vilpittömästi.

Liitot voivat lähteä jakamaan esimerkiksi seuraavanlaista tietoa:
a. "5 Tapaa Valmistautua Työhaastatteluun Ja Onnistua"
b. "Vältä 4 Yleistä Työsopimus-sudenkuoppaa"

Pitäkää lippu korkealla.

Energiaa,
Jan Eriksson
Lue seuraava


Lue edellinen
Lehtimedia: Tarkista Teetkö Itsekeskeistä Digimainontaa
image description

Kirjoittanut Jan Eriksson

Digital Marketing Advisor

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps