Nopea todettu tapa saada yli 10% lisää kävijöitä hakukoneista nettisivuillesi

Yritys nimeää nettisivuilla tuoteryhmänsä sekä tuotteensa yleensä monikossa. Esimerkiksi tuoteryhmä autoklaavit ja tuote muffinssit. Googlen mielestä autoklaavi ja muffinsi ei ole sama asia kuin autoklaavit ja muffinsit. Ostajan hakiessa yksikössä sinun sivusto ei tule näkymään, ellet ole huomionut tätä.

Pahimmassa tapauksessa voi olla niin, että ostaja hakee tuotetta yksikkömuodossa noin 80% kerroista. Tämä on faktaa autoklaavien suhteen. Muffinssien kanssa suhde on 50% ja 50%.

Saat takuulla yli 10% lisää kävijöitä nettisivuillesi tällä ohjeella:
Käytä hakukoneoptimoinnissa ja tuotteen kuvauksessa yksikkömuotoa sekä monikkomuotoa.

Yksi yhteistyökumppani on nostanut tämän muutoksen avulla kotisivujensa kuukausikävijämäärää hakukoneista yli 25%.

Lue seuraava


Lue edellinen
6 askelta, jolla myyt lumilapioita kuin voita

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps