Jan Eriksson

Sama Ruoka, Sama Pitkä Jono, Ihan Eri Fiilis - Miksi?

Kävin viime viikolla ravintolassa, jossa on todella hyvää lasagnea. Se on ollut siinä todella pitkään ja omistajat olivat mielestäni tuotteistaneet hyvin valikoimansa - he eivät siis muuttaneet sitä. Jonot ovat yleensä olleet lounasaikaan todella pitkät. Omistajat, jotka tarjoilivat eivät kuitenkaan hermostuneet, vaan rauhassa kyselivät mitä ihmiset halusivat ja suosittelivat salaatteja ja kastikkeita niitten kera.

Aika ajoin tuli fiilis, että haluan mennä syömään lasagnea. Ihan kuten viime viikolla.

Ruoka oli sama, salaatti oli sama. Jotenkin jonottaminen tuntui erilaiselta. En nähnyt omistajaa missään, joka yleensä oli tarjoilemassa. Kun olin syömässä sattui muut ravintolassa olleet tietämään, että edellinen omistaja oli myynyt ravintolan eteenpäin. Ehkä hän jäi eläkkeelle.

Rupesin miettimään miksi jonottaminen tuntui erilaiselta. Tajusin, että se johtui yhdestä tarjoilijasta, joka kokoajan näytti olevan pienessä paniikissa.

Veikkaan et hän ajatteli jotain tällaista:
"Miten minä ehdin - unohdinko jotain taas."

Se tunne tarttui ja vaikutti fiilikseeni, vaikka lasagne ja salaatti oli ainakin toistaiseksi yhtä hyvää.

Asiakaspalvelijat, keep your calm. Kiitos.

Pitäkää lippu korkealla,
Jan Eriksson

Lue seuraava


Lue edellinen
Näin Ammattiliitto Voi Sulattaa Potentiaalisten Jäsenten Sydämiä
image description

Kirjoittanut Jan Eriksson

Digital Marketing Advisor

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps