Toimitilavälittäjät: Pommivarma Tapa Erottua Toimitilat Hakutuloksissa
Jan Eriksson

Toimitilavälittäjät: Pommivarma Tapa Erottua Toimitilat Hakutuloksissa

Tykkään pohtia eri toimialojen tarkoitusta. Siis sitä kautta, että en lähde ollenkaan "myymään" heidän palveluitaan, vaan mietin mitä heidän palveluilla saavutetaan. Ja sitten mietin vielä miten he voivat auttaa yrityksiä saavuttamaan näitä hyötyä käyttämättä heidän palveluitaan.

Mitä järkeä siinä on?

Näin ajattelee epäilemättä moni.

En lähde avaamaan koko tarinaa, vaan pidän vastaukseni yksinkertaisena: pystytte erottumaan kilpailijoistanne.

Erottuminen ei ole mikään amerikantemppu. Erottuminen ja samalla oleminen hyödyksi jollekkin sen sijaan tuntuu olevan monille. No oli se meille ja asiakkaillemmekin aika kauan.

Yksi työkalu, jolla toimitilavälittäjät voivat lähteä poimimaan viestikärkiä on Brian Tracyn 6+6 kehys. Se viittaa siihen, että kohderyhmäsi saamat hyödyt voidaan ryhmitellä kuuteen hyötyryhmään. Ja myös esteet miksi he eivät osta, kuuteen esteryhmään.

Muutama hyöty mikä tuli nopeasti mieleen:
1. Nostaa imagoa
2. Tehokkaampi logistiikka
3. Tilaa riittävästi
4. Enemmän palveluita
5. Tehokkaampi työyhteisö

Muutamia esteitä:
1. Hinta
2. Alueen maine
3. Muuttaminen ja sen kustannukset
4. Tarvetta vaikea määritellä - pelätään päätöksentekoa

Kuvitellaan, että olet toimitilavälittäjä, jonka tarkoitus on auttaa työyhteisöjä tehostumaan. Yksi ehdotus blogikirjoituksesta, jolla erotut pommivarmasti:

5 Askelta, Jolla Tarkistat Tarvitsetteko Oikeasti Uudet Toimitilat

Tarkistusaskeleet liittyvät sitten luonnollisesti siihen, miten voidaan tehostaa nykyisiä toimitiloja mitä käytetään. Miten epäitsekästä markkinointia.

Alla google.fi palvelusta 20.8.2015 top 3 tulosta haulla toimitilat.

Toimitilavälittäjät: Pommivarma Tapa Erottua Toimitilat Hakutuloksissa

Erottuuko: "5 Askelta, Jolla Tarkistat Tarvitsetteko Oikeasti Uudet Toimitilat"?

Pitäkää lippu korkealla,
Jan Eriksson

Lue seuraava


Lue edellinen
Fokusoitu Liidienkeruu LinkedIn Digitaktiikka Tapahtumayrityksille
image description

Kirjoittanut Jan Eriksson

Digital Marketing Advisor

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps