Uusi Tapa Ohittaa
Jan Eriksson

Uusi Tapa Ohittaa "Ei Kiinnosta" Vastalausetta Puhelimessa

Uusi Tapa Ohittaa "Ei Kiinnosta" Vastalausetta Puhelimessa

Etenkin alkuvuosina, kun tuli putkitettua paljon puheluita sai kuulla vastalauseen:

"Ei kiinnosta"

Aika usein. Nykyään se tulee harvemmin vastaan, mutta aina välillä kuitenkin. Olen lukenut ja kuunnellut useita Brian Tracyn kirjoja kuten Advanced Selling Strategies. Vinkkinä, jos et tiennyt, niin audiokirjoja saa edullisesti vuosisopimuksella osoitteesta: www.audible.com. Tracy suositteli yhdessä kirjassaan tällaista lähestymistä ongelmaan "Ei kiinnosta":

"Se on itseasiassa juuri se syy, miksi sinun pitäisi tavata/ostaa se/tehdä jotain muuta."

HUOM! Tämä nyt ei ollut vielä se minun vinkkini. Tämä on mielestäni ihan hyvä vastaus, saadaan huomio. Mutta mitäs sanotaan sen jälkeen? Tracy kertoi kirjassaan pelkästään, että sillä aikaa kun asiakas häkeltyy sinulle jää hetki aikaa keksiä tämä syy.

Jäin miettimään asiaa ja totesin, että se pitää kyllä olla jo valmiina ennenkuin soittaa tai menee käymään.

Keksin sitten yksi päivä tiskatessani, että entä jos se menisi näin:

"Haluan esitellä.." - Sinä
"Ei kiinnosta.." - Asiakas

"Ei kiinnosta? Meillä on kampanja tällä hetkellä kaikille, joita ei kiinnosta tämä. Ja tarjoamme sinulle lahjakortin, jos tämä ei kiinnosta enää tapaamisen jälkeen." 

Karkeasti sanoisin, että olen saanut tämän avulla noin 30% enemmän tapaamisia, kuin mitä olisin saanut ilman tätä vastausta. Iso osa on suorastaan alkanut nauramaan, koska lähestyminen on niin uusi ja erilainen.

Ei muuta tällä kertaa. Kokeile sitä, ja kerro kokemuksistasi kommenteissa. Ja muista, kun digimarkkinointi toimii saat tehdä enemmän lämpimiä puheluita. Sen takia suosittelen lämpimästi lataamaan alla olevan oppaan:

Lue seuraava


Lue edellinen
Ilmaiset Yrityshakemistot Suomessa: Miten Liidejä Löytää Hakemistoviidakosta?
image description

Kirjoittanut Jan Eriksson

Digital Marketing Advisor

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps