Jan Erikssonin Digimarkkinoinnin 3 Elintärkeää Periaatetta Puheenvuoro. E-Commerce 2015 Maaliskuu. 

Rakastamme Arvopohjaista Digimarkkinointia

Olen aina ollut maailmanparantaja. Oli hieno hetki, melkein 9 vuoden yrittäjänuran jälkeen, kun ymmärsin että yhdistämällä omat henkilökohtaiset arvoni voimme auttaa asiakkaitamme erottumaan kilpailijoistaan.

Mikä sinun mielestä yrityksen tarkoitus on?

Ehkä tavallisin tapa määritellä yrityksen tarkoitus on tämä:
kerryttää omistajien varallisuutta.

Onko se kaikilla menestyvillä yrityksillä ollut aina tämä - ei tietenkään? Vaikka epäilemättä monilla se on näin.

Meidän mielestä yrityksen ensisijainen tarkoitus on tehdä maailmasta parempi paikka. Mikä tahansa yritys voi toteuttaa omaa missiotaan ilman, että perii euroakaan isolta osalta.

Uskomme myös, että kun ajatellaan ihmisiä ensin, niin raha myös tulee perässä. Näin ajatteli myös Steve Jobs, korjaa jos olen väärässä. Tätä tapaa myydä suosittelee myös myyntiguru Chet Holmes kirjassaan The Ultimate Sales Machine. Kannattaa muuten lukea kirja.

Arvopohjainen markkinointi on sitä, että ollaan valmiita jakamaan omaa arvokkainta osaamista pahimmille kilpailijoille. Se tarkoittaa siis sitä, että aidosti haluat auttaa kohderyhmääsi tekemään asioita fiksummin sillä osa-alueella missä sinä ole asiantuntija.

"Life is really simple, but we insist on making it complicated."
- Confusius

----
Menestystä ja sisua,
21.1.2016 Jan Eriksson

jan-eriksson-primeweb.jpg
Faktoja PrimeWebista:
Suomen Vahvimmat

Kiinnostuitko palveluistamme? Onko kysyttävää?

Ota yhteyttä

Jan Eriksson
Jan Eriksson
jan.eriksson@primeweb.fi
+358 50 537 2411

Helsinki, Messeniuksenkatu 10 a 15a
00250 Helsinki
katso GoogleMaps

Måns Hafrén
Måns Hafren
mans.hafren@primeweb.fi
+358 9 2316 5433

Barcelona, Calle Clot 224
08027 Barcelona
katso GoogleMaps